Triumph Rocket III Classic model 2007 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph Rocket III Classic
Rok
2007
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
2294 ccm
Typ silnika
Rzędowy trzycylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
142.00 KM (103.6 kW)) przy 6000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
200.00 Nm (20.4 kgf-m or 147.5 ft.lbs) przy 2500 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
101.6 x 94.3 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga na sucho
319.3 kg
Wysokość siodła
740 mm
Wysokość całkowita
1,165 mm
Długość całkowita
2,500 mm
Szerokość całkowita
970 mm
Rozstaw osi
1,695 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
32.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią
cymi
Opona przednia
150/80-17
Opona tylna
240/50-R16
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
316 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.4447 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
23.84 litry
Wersje kolorystyczne
Phantom Czarny/Sunset Czerwony Pacific Niebieski/New England Biały Phantom Czarny/Tornado Czerwony
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze