Triumph Daytona 675 SE model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Informacje ogólne
Model
Triumph Daytona 675 SE
Rok
2008
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
675 ccm
Typ silnika
Rzędowy trzycylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
125.00 KM (91.2 kW)) przy 12500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
72.00 Nm (7.3 kgf-m or 53.1 ft.lbs) przy 11750 RPM
Stopień sprężania
12.7:1
Średnica cylindra x skok tłoka
74.0 x 52.3 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
164.7 kg
Wysokość siodła
825 mm
Długość całkowita
2,010 mm
Szerokość całkowita
710 mm
Rozstaw osi
1,392 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
308 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.7592 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
17.41 litry
Wersje kolorystyczne
Czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze