Triggo - polski sposób na korki?
To co widzicie na zdjêciach, to dzie³o polskich projektantów, którzy twierdz±, ¿e znale¼li kompromis miêdzy motocyklem, samochodem i sposobem na korki. Ca³y cymes polega na mo¿liwo¶ci „zwê¿ania siê” przodu. Za ka¿dym razem, kiedy pojazd zmniejszy prêdko¶æ do 25 km/h, Triggo zmniejszy rozstaw przedniej osi, w teorii umo¿liwiaj±c przeje¿d¿ania przez korki. Co ciekawe, przednie ko³a nie s± skrêtne, od tego jest jedno ko³o tylne, które bêdzie przechyla³o siê w kierunku jazdy (wraz z ca³± kabin±). W ¶rodku pasa¿er siedzi za kierowc± i jest im bardzo bezpiecznie, poniewa¿ maj± poduszki powietrzne. To wszystko brzmi bardzo fajnie i futurystycznie, ale mamy pewne w±tpliwo¶ci co to penetrowania korków. Mo¿e w okolicach Suwa³k, ale trudno wyobraziæ nam sobie jak Triggo bêdzie radzi³o sobie z zatorem w Warszawie. Co o tym s±dzicie?
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeMysle, ze autor projektu nie jezdzil nigdy wozkiem widlowym :) Skretne tylne kolo nie tylko jest trudniejsze w obyciu, co moze byc wrecz niebezpieczne (zobaczcie sobie jakie sa rekordy predkosci ...
OdpowiedzTak masz racjê ale tu skrêt nie dzia³a ja w wózku wid³owym, czy w samochodzie podczas jazdy ty³em tu jest zume³nie inna specyfika jazdy
Odpowiedz