Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeTracer ma kontrole trakcji. Z rzeczy nie wymienionych w artykule - siedzenie na wysokosci 840-865mm i masa zatankowanego motocykla to jedyne 210 kg. Skoki zawieszen jak w MT-09. Silnik ten sam, czyli 115 Ps, nie 113 jak w artykule.
OdpowiedzO, dzięki za info. Pewnie bedzie miał tez łagodniejsze mapowanie silnika? Zawieszenia faktycznie nie tknęli?
OdpowiedzWg. tego co mozna w internecie wyczytac to zawias jest ten sam. Troche mnie to martwi bo jednak Tracer z natury jest przeznaczony do wozenia wiekszych ciezarow. Mam Triumpha Tigera 1050 i chetnie zmienilbym na cos lzejszego. Mt-09 nie testowalem, cos nie tak z mapami? Jesli cos kumasz z niemieckiego to redakcja 1000ps (Austria) zrobila maly interview z przedstawicielem Yamahy De. http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY
OdpowiedzPrawie brak zarzutów odnośnie map - MT-09 potrafił być nieco nerwowy, zakładam że Tracer pewnie bedzie bardziej ugłądzony i pod kątem mniejszego spalania (jak dla mnie to na plus). Nad zawiasami bym jeszce rąk nie załamywał, patrząc na to jakie wypoażenie ten motocykl powoli zbiera, spodziewałbym sie bogatszej wersji w przyszłości z lepszymi zawiasami i dodatkowymi bajerami. W najgorszym wypadku można samemu kasę na ohlinsy (swego czasu pytałem się ptm.pl o ceny, do MT-09 mieli amortyzator za ok 3tys zł, w pełni regulowany 6-7tys; przednie wkłady ohlinsa ze sprężynami ok 6tys, pełne przednie widelce ohlinsa ok 11tys. Niemało, ale raczej warto). Dzięki za link, niemieckiego coś tam kumam, w najgorszym wypadku znajomego poproszę o pomoc.
Odpowiedz