Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTo wyjaśnij mi kolego jak to się dzieje , że na poludniu w mniejszch niż nasz krajach mozna miec obiekty klasy MOTO GP i WSBK? Masz racje. Ja nie czytam ze zrozumieniem , bo krew mnie zalewa jak czytam podobne dyrdymały. Przypomnę, że jak Kubica zaczął bywać na podium to nagle Gdańsk i Kraków chciały budowac tory F1. Problemem w Polsce nie jest brak chętnych czy też ich dochody, ale mała świadomość dzialaczy i społeczeństwa. Co do frekwencji na imprezach to wpadnij w czerwcu, lipcu, sierpniu do Lublina, Radomia lub Poznania i zobaczysz ile osób pojawia sie na treningach. Poczytaj jak temat takich obiektów rozwiązują Anglicy, Niemcy lub Hiszpanie i wtedy wypowiadaj się na ten temat. Liczę, ze faktycznie chcesz tak jak ja aby każdy motocyklista miał szanse rozwijać się i doskonalić swe umiejętności w bezpiecznych warunkach . NA dziś mamy "tor poznański" z jednym sprawnym prysznicem i permanentnym brakiem prądu. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza