tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Licencja B bez konieczności uczestnictwa w Speed Day
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Licencja B bez konieczności uczestnictwa w Speed Day

Autor: Lovtza 2012.03.26, 11:26 25 Drukuj

Po naszej ubiegłotygodniowej informacji o procedurze wydawania licencji B na imprezie Speed Day dla zawodników chcących się ścigać w Pucharze Polski wywiązała się zacięta dyskusja. Padały w niej różne argumenty, w tym takie że organizacja egzaminu na licencję w trakcie imprezy AW bardziej przeszkadza niż pomaga, oraz że ma na celu napędzenie frekwencji w Poznaniu.

Dopiero w prywatnych rozmowach z osobami związanymi z AW i GKSM ustaliliśmy, że aby zdobyć licencję B nie trzeba uczestniczyć w imprezie i płacić za nią. Okazuje się, że wystarczy stawić się w Poznaniu, zdać egzamin teoretyczny i wykonać przejazd kontrolny po torze, jako egzamin praktyczny. Na takie rozwiązanie pozwala regulamin sportów motocyklowych. Za decyzją GKSM stać ma kalendarz Alpe Adria, który uniemożliwia rozegranie pierwszej rundy WMMP w Poznaniu oraz  względy bezpieczeństwa, jako że tor Slovakiaring ma być zdaniem komisji zbyt szybki i niebezpieczny aby bezpiecznie przeprowadzać tam egzamin praktyczny na licencję.

Warto aby GKSM popracowała nad bardziej czytelnym i zrozumiałym system komunikowaniem się z zawodnikami. Z pewnością pozwoli to jej uniknąć zarzutów i podejrzeń o działania nie do końca zgodne z interesami sportu motocyklowego i zawodników. Nie jest też tajemnicą, że nie do końca podzielamy argumentację i logikę GKSM, jednak aby nie sprawiać wrażenia że się czepiamy, pozostawimy sprawę bez naszego komentarza.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:olo 28/03/2012 10:01

Kogo to obchodzi

Odpowiedz
Autor: Pan ktoś 31/03/2012 19:35

Już wyjasniam.Tor W Brnie ma kilkudziesiecioletnią przeszłość.Każdy inny tor po drodze do Hiszpanii jest użytkowany w normalnych warunkach ekonomicznych.Społeczeństwo jest ciut zamożniejsze od naszego.Trening opłaca się organizować bo wiekszosc która przyjedzie jest nastawiona na zakup choćby opon,co świadczy że i inne koszty są wkalkulowane w wyjazd.!!Nie tylko do lublina, radomia lub poznania ,ale tez na lotniska wpadają motocykle które nie powinny jezdzic z uwagi na stan techniczny.Stan opon,wycieki oleju z zawieszenia ,zużyty układ napędowy,niesprawny układ chamulcowy,etc.Tylko w poznaniu przed całodniowym treningiem motocykle przechodzą ogólny przegląd.Nowych motocykli wsród amatorów jest niewiele. Taka jest swiadomość przeciętnego moto-polaka.Nie tylko w gdańsku ,ale plany budowy były też w krakowie,to apropo 's. Kubicy .Wczesniej zaś około roku 1994 była propozycja aby wybudować tor w Bełchatowie.Nie dogadano się z naszymi działaczo-politykami i tor powstał w ...Lausitz na takim samym terenie po kopalnianym.Kosztował cos 280 mln EURO.Pewnie tyle Niemcy by nie dali na Polskę ale tor mógł być.Było jeszcze kilka innych inicjatyw,o których te biedne i raczkujące środowisko dzieciaków na niedofinansowanych motocyklach nie ma zielonego pojęcia.Nie chodzi o Pionki ;) ,Stryków,czy ostatnio tak reklamowany ODTJ .Włascicielem tego ostatniego będzie P.Michalczewski ,który potrzebuje obiekt do szkoleń ciężarówek zgodnie z obowiazujacą Ustawą,a nie jakis tam motocykli:D Do tego jeszcze nalezy dołożyć nieprzychylny system podatkowy.Utrzymanie takiego obiektu kosztuje!!!Obiekt na poziomie to wydatki ,dlatego nie można przyrównać Polski do Słowacji .Slovakia Ring jest blizej cywilizacji Włoch ,Niemiec i Austrii,a to są realne pieniadze na utrzymanie.Też bym chciał aby powstało cos wnoszącego nową jakość,ale Polskie realia są brutalne.Biznesmeni ,bo tacy tylko finansuja takie inwestycje muszą czuć że to się zwróci.Widocznie nie czują skoro mamy tylko Poznań.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę