Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeTo w takim razie jak to mozliwe ze taki Speed Triple czy FZ1 potrafia tez 220kg wazyc przy pojemnosci litra? Tak tych waszych zetow bronicie a temu Z800 to duzo blizej do Bandita 1250 niz do Streeta 675 choc ten pierwszy jest niskobudzetowym motocyklem a drugi obrana z owiewek Daytona 675. Kto uwierzy ze Z800 kosztuje tyle samo w produkcji co Street 675? Przy podobnej cenie sprzedazy Kawa zarobi wiecej bo uzyje gorszych/ciezszych materialow a klientom wmawiaja ze to jest cos czego potrzebuja Nikt tu nie neguje Zetow ale dlaczego producent nie potrafil zdjac tych 15kg zeby byc konkurencyjnym? (bo zysk jest najwazniejszy, niestety)
OdpowiedzSam sobie przeczysz, jak myślisz łatwiej jest zbudować całkowicie nowy motocykl czy obrać z owiewek super sporta ??Niestety dla obydwu firm zysk jest najważniejszy, każdy producent obiera inną strategię by trafić do klienta.
Odpowiedzciekaw jestem porównania i konfrontacji tego z800 z streetem 675 (tak tutaj poniżanym i klasyfikowanym jako "z niższej półki", street waży 36kg mniej, km street ma zaledwie 7 mniej, do tego dochodzi przebieg mocy i momentu, ciekawe....
OdpowiedzMyślę że właśnie pierwsze wielopłaszczyznowe porównanie tych motocykli ukaże który jest bardziej przyjemny w użytkowaniu.
OdpowiedzTo segment motocykli użytkowych i każdy producent buduje własną koncepcje motocykla, jeden jest rasowym street fighterem a drugi ma kozacki wygląd i jest zrównoważony.Malkontenci ciągle wyskakują z duża masą ale czy w motocyklu tej klasy ma tak duże znaczenie ??Moim zdaniem stanowczo nie z 750 jak najbardziej to przedstawiał a pierwsze porównania na pewno pokażą to samo odnośnie z 800.
Odpowiedz