Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTo w Polsce niczego nie zwojuje !!!! Suzuki jest tańsze,Kawasaki jest tańsze i na dodatek tam można liczyć na spore upusty roczników a u Yamahy na breloczek !!! Powodzenia MT 10 !!! Przy takiej cenie nie będę nic zmieniał i zostanę przy swojej MT 09 !!!
Odpowiedzktoś mając do wydania 55-60k nie będzie się spuszczał nad tym, że suzuki jest tańsze o 10 tysi. Jeśli jest nastawiony na MT10 to weźmie MT10. Suzuki jest tańsze ale podejrzewam w testach wyjdzie, że coś za coś. Nowa R1 również jest droższa od GSXR1000, ale przejedź się tymi sprzętami, najlepiej po torze, a będziesz wiedział, za co dopłacasz i będziesz bardzo chciał dopłacić( wg mnie nowa R1 nie ma konkurencji jeśli chodzi o tor i zakręty)
OdpowiedzTo zależy. Pewna część klientów pewnie tak. Ale większość, którzy mają ograniczony budżet zastanowią się, bo 10 tys to sporo, 1/4 ceny Suzuki. Ja bym wybrał Suzuki (chociaż jeżdżę FZ1 i mam duży sentment do Yamahy). GSXS-1000 jednak jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o cenę, a wygląda na to że to bardzo dobry sprzęt, jeśli chodzi o moc to wszystkie testy pokazują że ma dużo więcej niż katalogowe 145. Szkoda że Yamaha nie poszła drogą MT09 i MT10 i nie wypuściła fajnego, w miarę prostego sprzęta w korzystnej cenie.
Odpowiedz12,995 EUR - kosztuje dokładnie tyle co Super Terere, czyli u nas będzie to 56500 PLN. Niestety, na cenę w dużej mierze ma wpływ kurs EUR - przez rok wzrósł znacznie. Ciekawe jak wypadnie na tle BMW - ta sama cena i chyba te same osiągi. Na zdjęciach motocykl wygląda na przekombinowany i nie jest zbyt ładny, ale zobaczymy na żywo. A szkoda, bo FZ1 to moim zdanie wzór elegancji i proporcji, nadal wygląda ekstra. Raczej nie wróżę sukcesu z tym wyglądem i ceną.
Odpowiedz