Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeTo się kupuje taki motocykl nad którym można zapanować niezależnie czy masz "słabość" , czy nie... a co jak w krytycznym momencie elektronika zawiedzie, bo np. zaśniedział jakiś kabelek...., albo miedzy czujnik dostało się błocko z budowy, a akurat zakręt 180 stopni? Nie mówię nie kontroli trakcji, ale do wszystkiego trzeba podchodzić z rezerwą...
Odpowiedznieprawda! nie ma tez takiego motoru i czlowieka ktory jest w stanie zawsze nad nim panowac bo... milion powodow tu jest. Poza tym, elektronika moze zawiesc ale jaka jest szansa ze tak sie stanie? Chodzi o zwiekszanie bezpieczensta i ja jestem w 100% za kontrola i ABS i powinien je miec kazdy dopuszczony do ruchu motor w EU... oczywiscie z mozliwoscia wylacznia hehe
Odpowiedz