Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTo jest test, czy pokaz filmików z latania? Jak się dostaje sprzęt do testów, to głupio powiedzieć o nim coś złego, nie? Na przykład to, że mały wyświetlacz z jeszcze mniejszymi przyciskami jest praktycznie nieobsługiwalny w czasie jazdy w rękawiczkach i pod tym względem niczym się nie różni od prostego smartfona za 200-300zł + google maps w PL albo automapy za 30zl, która poza granicami załatwia sprawę, bo pracuje w offline. Ale wtedy jak uzasadnić wydanie 2k na 'specjalną nawigację motocyklową'...
OdpowiedzJako praktyk widzę znaczącą różnice między malutkimi przyciskami w np. automapie a wielką ikoną tomtoma. Smartofona czy samochodowej nawigacji w futerale nie dało się bezpiecznie obsługiwać jadąc, z tomtomem takie rzeczy się wychodzą znacznie łatwiej.
Odpowiedzrider ma podstawowe menu w bardzo dużych ikonach - do szybkiej obsługi w czasie jazdy, poza tym wszystkie ikony też są duże, więc problemu nie ma z obsługą w trakcie jazdy. Ustalenie trasy w trakcie jazdy na jakimkolwiek urządzeniu nie jest za mądre.
Odpowiedz