Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTia, rzeczywiście jeżeli idzie o środek ciężkości silnika boxera i rzędówki to boxer ma go niżej, ale co z tego skoro BMW jest wysoko zawieszone ma duży prześwit więc środek ciężkości motocykla przesuwa się chcąc nie chcąc do góry, pewnie że przy tych rozmiarach V-ka czy rzędówka gorzej wypadają ale nie ma to aż takiego znaczenia bo są inne duże wysoko osadzone turystyki (np. Varadero) i nie ma dramatyzmu w ich prowadzeniu... ave wiki
OdpowiedzDodaj do tego że rozchylone na boki cylindry oznaczają słabą centralizację masy. Sprzet się gibie przy szybkim przekładaniu w zakretach.
OdpowiedzJeżdżę już jakiś czas na R1100 GS i nic mi się nie gibie. Wcześniej jeździłem Hondą XL600V "Transalp" - to był rzeczywiście wysoki i trudny motocykl. Po przesiadce na BMW R1100 GS byłem niesamowicie zaskoczony jego stabilnością. Komentarze o gibaniu piszą chyba ludzie, którzy na BMW nigdy nie siedzieli.
Odpowiedz