Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeTeż rozważam zakup tego sprzętu. Musimy mieć świadomość, że nie funkcjonuje tu tzw. ASO. WSZYSTKO trzeba dojrzeć i przejrzeć samemu w ramach tzw. przeglądu zerowego i kolejnych. Łańcuchem się nie przejmuj, każdy nowy łańcuch wymaga szczególnej uwagi przez kilkaset kilometrów. Za zakupem przemawia niska cena. W zimie dealer godzi się na 5 tysięcy. Ponadto na plus: niskie spalanie (do tego relatywnie ogromny zbiornik paliwa 18 l), mała ilość oleju na wymianę, rozrząd dźwigienkowy (uproszczona regulacja luzu zaworowego), nie trzeba zdejmować zbiornika paliwa przed obsługą rozrządu, ogumienie dętkowe - samodzielna naprawa kapcia możliwa nawet w drodze, pakowność, manszety na goleniach (lagach) powinny wydłużyć przebieg międzyobsługowy przedn. zawieszenia. Dostępność części. Zwrócił moją uwagę, bo pozwala na bezstresową, tanią i bezpieczną jazdę poza asfaltem, na co nie pozwala +dwustukilogramowy street bike na semi slickach.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza