Testujemy nowego Triumpha Tigera 900 w Maroku. Znamy ju¿ ceny!
Nasza marokańska przygoda z nowym Tigerem 900 trwa. Po wczorajszych kilkuset kilometrach po asfalcie dziś wylądowaliśmy wreszcie w terenie, który w przypadku Maroka jest wybitnie urozmaicony!
Testy nowego Tigera 900 w pełni. Wersje Rally i Rally Pro mają zawieszenie Showa, które miało dziś sporo roboty na szybkich przelotach po kamienistych drogach. Silnikowi mocy maksymalnej nie przybyło (nadal 95 KM) ale jest jej więcej w dolnym i środkowym zakresie. Zmieniła się charakterystyka, głównie przez przesunięte wykorbienia na wale w nowym silniku (wcześniej co 120 stopni, teraz co 90 stopni). Przy okazji Tiger trochę inaczej teraz brzmi, dostał odrobinę przyjemnej chrypki.
Poznaliśmy również ceny, w jakich różne warianty nowego Triumpha Tiger 900 będą oferowane w polskich salonach. Podstawowa wersja ma kosztować 46000 zł, wersja GT 53700 zł, Tiger 900 Rally 57500, GT Pro 61800, a najdroższy wariant Rally Pro 63500 zł.
Wersje podstawowa, GT oraz GT Pro przeznaczone są głównie na asfalt i w lekki teren oraz wyposażone w 19-calowe przednie koło. Warianty Rally oraz Rally Pro z 21-calowym przednim kołem lepiej odnajdą się w trasach z przewagą bezdroży.
Marokańskie testy nowego Triumpha Tiger 900 trwają. Obszerny materiał na jego temat opublikujemy po powrocie. Do zobaczenia!
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePolski klub za znalezienie partnera seksualnego - http://3sex.club
OdpowiedzBarry patrz w kamerê, patrz w kamerê... a 900 fajny. teraz czas na ruch, ¿eby oprócz szosowego tracera 900 zrobili takiego wariata , którym da siê po¶wirowaæ chocia¿by po szutrach
Odpowiedz