Testujemy nowego KTMa 1290 Super Adventure!
Jak zapewne wiecie KTM postanowił dać światu wszystko co dziś może zaoferować technologia motocyklowa. Nowy KTM 1290 Super Adventure ma być absolutnie topowym osiągnięciem w dziedzinie podróżniczych motocykli enduro. Jak pomarańczowi postanowili to osiągnąć?
Przede wszystkim wykorzystali silnik z 1290 Super Duka o pojemności 1301cc i upchnęli go w ramę 1190 Adventura. Silnik generuje 160KM i 140 Nm momentu obrotowego. Aby zapanować nad tym dostatkiem maszyna otrzymała rozbudowany pakiet elektronicznych wspomagaczy.
Motocykl urósł, obszerniejsze są obudowy, pojawiły się dodatkowe światła w bocznych owiewkach, oprócz nich gmole i ogromny 30-litrowy zbiornik paliwa. Maszyna waży 12 kilogramów więcej niż 1190 Adventure. Aby motocykl był bardziej przyjazny użytkownikom, KTM zdecydował się na zastosowanie pełnego pakietu elektroniki - kombinowany ABS, system stabilizacji pojazdu MSC, kontrola trakcji MTC, a nawet tempomat. Do tego dodano półaktywne zawieszenie WP i jako pakiet zapewnić ma to najwyższy poziom bezpieczeństwa, nieosiągalny w przypadku innych motocykli.
Tak wyglądają zapewnienia KTMa, jak będzie wyglądało naprawdę? Nasz człowiek jest już w drodze na Gran Canarię, gdzie odbędzie się oficjalna prezentacja tej maszyny. Tradycyjnie postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące tego motocykla, które kierować możecie bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeto kolejny z wielu Turystyczny Kloc a nie KTM... ;) .. no wiecie co mam na my¶li ;)
Odpowiedz