Testowanie podwozia motocykla
Jak wygląda testowanie podwozi Waszych motocykli zanim trafią one do salonów? Bezlitośnie. Próbkę tego, co muszą przejść maszyny oferowane klientom do użytku drogowego zobaczyć możecie na filmie poniżej. Materiał nagrano w centrum badawczo-rozwojowym Suzuki. Ciekawy szczegół - zwróćcie uwagę na nawiew powietrza wyprowadzony na… tylny amortyzator. Z uwagi na ogromne ciśnienia generowane w czasie pracy w amortyzatorze dochodzi do istotnego grzania się całego podzespołu. Jego temperatura może sięgać nawet 180 stopni Celsjusza, co jest głównym czynnikiem ograniczającym sprawność amortyzatora i degradującym pracujący w nim olej.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeDucati rozpad³oby siê w szóstej sekundzie takiego testu.
OdpowiedzCiekawe czy Kawasaki te¿ tak testuje te swoje ramy? Bo jako¶ ca³y czas im pêkaj±...
Odpowiedznie¶mia³o zapytam... który z nowych modeli ma tak± przypad³o¶æ??? zapewne popierasz swoj± teoriê ogromnym do¶wiadczeniem oraz posiadaniem takiego motocykla ze z³aman± ram±? czy mo¿e kolega kolegi? Je¿eli pêk³a, to podczas jakiego manewru? stunt, tor? droga, czy by³o na kolo stawiane? je¿eli podejdziemy do ¿ycia stereotypami, to nikogo w polsce prawie nie staæ na samochód za 20 tysiêcy, s1000rr wybuchaj± silniki, ducati nie jedzie i ci±gle cieknie olej i stoi w serwisie... yamahy (r1) mówi±, ¿e maj± konie, a w rzeczywisto¶ci jest co najmniej 20 mniej ni¿ na papierze... suzuki nie ma elektroniki i jest s³abe (wtf?)... tylko honda... jest super i by³a super... ma wszystko i jest zajebista.
OdpowiedzZx10 od 2011 roku to po bmw s1000rr najlepsze litry na rynku. Drugie najmocniejsze. W ¿adnym wypadku ramy siê nie ³ami±. £ama³y siê kiedy¶, ale Polak jak szuka motocykla to patrzy na 98-2004, wiêc dla typowego Polaka, w Kawach ramy siê ³ami±. Honda od dobrych 10 lat jest z suzuki na równi pochy³ej. Awaryjne(tylko Honda, Suzi siê trzymaj±), brzydkie, wolne.
OdpowiedzJeszcze napisz ,¿e w Hondach i Suzi te¿ siê ³ami± ramy...
Odpowiedz