Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeTest jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje. PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle
OdpowiedzMnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty. Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji. Kliniczny objaw "polaczkowości"
OdpowiedzTa, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście. podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.
Odpowiedz"Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny" DOKŁADNIE!!!
OdpowiedzWreszcie konskruktywnie, potwierdzam spostrzeżenia w 100%. Jedyne co to dodam od siebie ze Honda ma jakoś dziwnie długie elementy mocujące kierownice co powoduje w trakcie jazdy wrażenie wiotkości kierownicy zwłaszcza jadąc na stojaka na podnóżkach. No i cena Hondy ubranej w akcesoria zabija, chyba ich pogieło, toż jest droższa od Beemki.
Odpowiedzuważaj bo ci je**nie elektronika z masą bagaży i pasażerką...
Odpowiedzcoś mi się wydaje ,że nie siedziałeś na tym motocyklu-myślę o Hondzie.
OdpowiedzTo nie przeszkadza przecież w smarowaniu komentarzy;)
Odpowiedztwoj komentarz jest wart jeszcze mniej, ponadto dowodzi ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem...
Odpowiedz