Team Roberts póki co nie zainteresowany Moto2
Choæ idea „taniego ¶cigania", lansowana przez maj±c± zast±piæ wkrótce klasê 250ccm kategoriê Moto2, budzi spore zainteresowanie, Team Roberts nie planuje jeszcze przygotowania motocykla.
Czterosuwowe motocykle z silnikami o pojemno¶ci 600ccm i prototypowymi podwoziami, które zast±pi± dwusuwowe „æwiartki" w roku 2011 , budz± coraz wiêksze zainteresowanie w wy¶cigowym ¶wiatku. Wystawienie w³asnych zespo³ów i stworzenie konstrukcji rozwa¿aj± podobno takie firmy jak Ten Kate, Ilmor, Harris Performance czy Eskil Suter (wcze¶niej podwozia dla m.in. MuZ, Kawasaki, Ilmor).
Wszystko wygl±da na to, ¿e Kenny Roberts Senior, którego ekipa opu¶ci³a MotoGP w po³owie sezonu 2007, nie jest póki co zainteresowany tanim ¶ciganiem i powrotem na paddock Grand Prix.
Chuck Aksland, wcze¶niejszy mened¿er Teamu Roberts, a obecnie cz³onek International Racers (agencja opiekuj±ca siê m.in. Nickym Haydenem i Chrisem Vermeulenem), w rozmowie ze ¦cigacz.pl powiedzia³ wczoraj: „Nie my¶leli¶my o tym. Nikt nie pyta³ nas o wspó³pracê wiêc w±tpiê aby co¶ z tego wysz³o. Wiem, ¿e mogliby¶my zrobiæ najlepsze podwozie w stawce, ale to kosztuje!"
Zapytany co obecnie porabia, Aksland odpar³: „Czekam na Seniora, zaraz idziemy graæ w golfa." Kenny Roberts Senior, zapalony i bardzo dobry golfista, wystartuje w lutym w profesjonalnym turnieju Pebble Beach National Pro-Am.
Team Roberts ca³y czas istnieje i zajmuje siê przygotowaniem czê¶ci dla ró¿nych zespo³ów wy¶cigowych - m.in. tylnych wahaczy dla Ten Kate. Jednocze¶nie firma KR Tuned trudni siê budow± systemów wydechowych dla motocykli drogowych i wy¶cigowych.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze