Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTe testy to można sobie wsadzić.Na takim asfalcie nawet mokrym to nawet stomilka nie straci przyczepności.Niech sobie pojeżdżą po mokrych koleinach,zdrapkach i wsdłużnych połączeniach łat ze starym asfaltem i to jeszcze na zakręcie który nie jest wyprofilowany bo tylko takie drogi mamy.Wtedy pogadamy o przyczepności i precyzji prowadzenia.Najlepiej trzyma gęsta kostka do supermoto tyle że nie widziałem szerszej niż 160,ale po 2000 km jej nie ma.Wszystkie nowoczesne opony są super tyle że na asfaltach gładkich jak stół.Dlaczego żadne polskie czasopismo motocyklowe nie robi testów w Polsce ? Bo przeżyły by tylko sprzątaczki w redakcji. Ja kupiłem Metzelery Roadtec Z6 Interact i po ostatnim teście w Motocyklu boję się ich założyć. Rok temu testowali i chwalili a w tym roku po ulepszeniu technologią interact i dodaniu większej ilości krzemionki do gumy nagle się pogorszyły. Testowali je na Bandicie 1250 a rok temu na VFR 800.VFR stworzona do zakrętów więc wypadły dobrze.Bandita sami kiedyś testowali i krytykowali moment prostujący w zakrętach a teraz na Metzelery zwalili i napisali że moment podnoszący za duży i utrudnione wchodzenie w zakręty (własności wywołane wagą i geometrią motocykla) Wady motocykla którego sami kiedyś testowali przenieśli na opony. Użytkownicy na odwrót,mówią że poprzednie na mokrym były nie do opanowania a w teście poprzednie wypadły lepiej niż obecne. Powód-tam testujemy a tu używamy.Wyniki testów nigdy nie będą dla nas adekwatne. Jak założę i dotrę je trochę to pośmigam po naszych drogach i się wypowiem jak jest naprawdę. Zróbcie testy w polskich realiach to pogadamy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza