Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.
OdpowiedzMi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.
Odpowiedzwięc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów
OdpowiedzWidzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow? Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.
Odpowiedzprowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?
OdpowiedzPopierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.
OdpowiedzJakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.
OdpowiedzZwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 mili :D
Odpowiedza ile ma Brno, Most, Poznań szerokości?
OdpowiedzTo jak wg Ciebie ma wygladac ta runda? Beda sie scigali po prostokacie wlaczajac w to pasy do kolowania? Uwazasz ze tam tez jest taka dobra nawierzchnia jak na nitce pasa startowego? 80 metrow, to jest najszersze miejsce.
OdpowiedzNie jeździłeś po Modlinie, nie widziałeś wyścigów na lotniskach to nie piepsz głupot. Po prostu żal cię czytać.
Odpowiedzo tym jest inny text na ścigacz.pl tam zapraszam. robilismy też materiał jak to zrobić.
OdpowiedzSłusznie. Trzeba działać, samo nic się nie zrobiło.
Odpowiedz