Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTakie motocykle to najlepsze wykorzystanie dobrego, jednocylindowego silnika. Natomoast Duke - zdecydowanie nie, na asfalcie brakuje mocy i obrotów, które możemy znależć w Street Triple albo GSX-R 600 przerobionym na nakeda.
Odpowiedznie zgadzam sie. Jak dla mnie singiel klasy 600 jest najlepszy na miasto, i na kręte dziurawe drogi poza miastem jakich u nas nie brakuje. R3, R4 nei maja takiej manewrowości w mieście, zdecydowanie gorsze odejście 0-80, oraz z zasady nie maja zawieszenie pozwalającego na odrobinę więcej finezji na krętych dziurawych drogach.
Odpowiedz