Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeTakie motocykle jak Busa już nie powstaną (najciekawsza jest wersja Ghost Ridera...). Teraz wystarczy wejść np do salonu firmy o nazwie zaczynającej się na Y, aby zobaczyć w zasadzie takie same (bardzo dobre zresztą) sprzęty w takich samych barwach, różniące się tylko silnikiem.
OdpowiedzSlowo klucz to unifikacja wszystkiego maksymalnie jak to mozliwe. Wspolna baza konstrukcyjna powstaje tylko raz, pozniej to hulplaszcza ale tylko w zakresie zmian narzuconego na ramiona plaszcza. Liczy sie wynik finansowy koncernow. Chociaz moze to i dobrze, bo inzynierowie moga sie skupic na docyzelowaniu wlasciwosci jezdnych i ergonomii rozwiązan skutkiem czego kolejne generacje sa dopracowane w coraz wiekszym stopniu.
OdpowiedzDopracowanie: https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=Yamaha
OdpowiedzDopracowane za wyjątkiem elektroniki...
OdpowiedzZ tym różnieniem się silnikiem to bym tak nie szalał ;)
Odpowiedz