Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeTaka prawda... Wszyscy Polacy to eksperci a atakuj± najbardziej ci którzy mog± najmniej . Sport potrzebuje pieniedzy i na trenera, starty czy sprzet.. U nas brak atmosfery, myslenia w srodowisku.. Kibicow malo.. media 0... klienci firm które chc± sponsorowac przylaza jak zebracy po rabaty i wymuszaja cen rodem z allegro. To ja sie pytam po co te firmy maja sponsorowac i klasc kase na sporty? Jak nawet klient ma to w d***? Sport to inaczej REKLAMA niech do was to dotrze. Nie jest atrakcyjna... na drzewo, proste.
Odpowiedznie filozuj... i naucz siê pisaæ...
Odpowiedz