tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Tak się zastanawiam - czy Suzuki nie ma - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: therminator 04.02.2013 21:54

Tak się zastanawiam - czy Suzuki nie ma problemów z pozycjonowaniem własnych maszyn. Używanie przydomków typu "Inazuma" w stosunku do taczek służących do budżetowych dojazdów do pracy może świadczyć o stosowaniu marketingowych "kół ratunkowych" do produktów, które mają znaleźć nabywców jadąc na opinii poprzedników. GSX 1200 zyskał ten przydomek dzięki wysokiemu momentowi i niesamowitemu przyśpieszeniu w stosunku do ówczesnej konkurencji. Jak się nie ma pomysłu, jak uciec technologicznie do przodu względem konkurencji, zaczyna się odgrzewać "starocie" jadąc już tylko na nazwie. Szkoda - gdyż widziałem już parę takich działań "marketingowych" w różnych branżach i zakończyły się one klapą. Nadmienię, że GSX 1200 "Inazuma" to neoklasyczny "brat bliźniak" bardzo popularnego Bandita 1200 (ten sam silnik), jednakże o nieco lepszych parametrach ( o 0,3 s lepsze przyśpieszenie 0-100 km/h) i lepszym wyposażeniu (amortyzatory Showa,hamulce Brembo). W pierwszych wersjach w wydaniu Japońskim miał GSX dopisek "Inazuma" na bocznych deklach. W wydaniu europejskim miał już tylko taki przydomek, ale za nim szły jednak parametry maszyny. Tu mamy tylko przydomek, trochę plastików i taczkę pod nimi, a szkoda.... Może za chwilę będziemy mieli GSX-R 250 i będzie on mógł konkurować na rynku z innymi - jedynie agresywnością kształtu zadupka, kolorem owiewek, ostrą szybą owiewki, aerodynamiczną lampą stopu, wściekłymi klamkami, super podnóżkami i licznikiem 3D. Za to inni będą mieli ten "pazur". Oby nie .....

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę