Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeTa, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście. podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.
Odpowiedz"Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny" DOKŁADNIE!!!
OdpowiedzWreszcie konskruktywnie, potwierdzam spostrzeżenia w 100%. Jedyne co to dodam od siebie ze Honda ma jakoś dziwnie długie elementy mocujące kierownice co powoduje w trakcie jazdy wrażenie wiotkości kierownicy zwłaszcza jadąc na stojaka na podnóżkach. No i cena Hondy ubranej w akcesoria zabija, chyba ich pogieło, toż jest droższa od Beemki.
Odpowiedzuważaj bo ci je**nie elektronika z masą bagaży i pasażerką...
Odpowiedz