Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeSzanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.
OdpowiedzJestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?
OdpowiedzCo to za nowość - opłata pobytowa ? Nic nie wiem, proszę o dodatkowe info.
OdpowiedzPanie Marianie w regulaminie uzupełniającym dla pucharów markowych na stronie PZM jest zapis "Wjazd na tor udostpniony jest od czwartku, 19.08.2010r., od godz. 6.00. Wjazd wczeniejszy - w dniu 18 sierpie 2010r. w godz. 18.00 – 22.00 - wymaga uiszczenia opłaty pobytowej w wysokoci 120 zł od zawodnika. W godzinach 22.00-6.00 wjazd na teren obiektu bdzie niemoliwy."
OdpowiedzNo widzi Pan, Panie Marianie ilu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć ze Ścigacz.pl?
OdpowiedzTak można się dowiedzieć, nigdy nie mówiłem że nie. A ta opłata to jakieś kuriozum, lecz organizacja to AW, a nie PZM, więc nie mylmy adresów. spytam o co chodzi kompetentne osoby, dla ,mnie to jest po prostu - ZA DROGO !
OdpowiedzCzy PZM dofinansowuje Mostrzostwa Polski ,które pan sedziuje.Nie dofiansowuje WOGÓLE. Moze opłata to ratunek budzetu imprezy?Komisja motocyklowa na rok 2010 ma 395 tys pln ,ile z tego przeznaczono na wyscigi oprócz Modlina ?
OdpowiedzPZM przysyła na zawody sędziego z "gwizdkiem".Więc proszę nie rozgłaszac ze PZM nie dokłada sie do Mistrzostw Polski!!!!!:DDDDDDD
OdpowiedzOpłata pobytowa to wymysł AW. Jest to jakieś kuriozum by płacić 120 zł za możliwość rozłożenia się. Tyle kosztuje hotel średniej klasy, a nie ziemia bez trawy i możliwość kąpieli w zimnej wodzie. Dodatkowo ludzie którzy przyjadą w środę, w czwartek płacą za treningi, więc są wpływy do kasy, a jeśli rozkładają się w czwartek to brak tych wpływów. Czy to ktoś w AW policzył ? Będę z tą opłatą walczył, o wynikach poinformuję. Nikt nie jest milionerem, a i dla milionera to jest jakaś bardzo wygórowana kwota. Hamilton dostał 500 dolarów kary za wygłupy na mieście w Australli swym AMG. przy przychodach 20 milionów dolarów USA rocznie. I to jest sprawiedliwe bo niby dlaczego kara ma zależeć od przychodów. Tutaj AW po prosty stosuje odpowiednik kary za wczesny przyjazd, bo nie wierzę że tyle kosztuję kilku ochroniarzy którzy i tak są i woda oraz szambo.
OdpowiedzOczywiście, wykluczenie było wynikiem przyznania kary, to skrót myślowy który dla wszystkich wydawał mi się jasny. Tak samo jasne, jak to że zawodnicy dublowani muszą ustąpić miejsca szybszemu zawodnikowi. Co więcej niebieska flaga, np. w Czechach stosowana jest nawet na treningach i kwalifikacjach i nikt jakoś nie ma problemu z interpretacją jej znaczenia. O czym w ogóle tutaj dyskutujemy, bo odnoszę wrażenie że niektórym wynik dodawania 2+2 wychodzi inny, niż 4? Co do zaproszenia na wieżę, to jestem bardzo za nie wdzięczny. Ustalmy jednak dwie rzeczy. To nie ja jestem w Poznaniu od sędziowania i wykładania przepisów, tylko od komentowania tego, co tam się dzieje. Drugi problem, większy od wspomnianego jest taki, że w czasie zbliżającej się rundy planuję w niej wystartować, przez co raczej nie będę w stanie pogodzić startu w wyścigu i "sędziowania".
Odpowiedz