Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeŚwietny tekst. Stary Intruder był niedopracowanym motocyklem. Jeżeli to co jest napisane powyżej okaże się prawdą, to Intruder 1800R2 będzie pierwszym prawdziwym cruiserem w historii Suzuki. Pytanie tylko, dla kogo są te odrzutowe lampy z przodu? Gdy ktoś chce odrzutowaca, to kupuję GSXRa. Po Intrudera sięga się, gdy chce się mieć turboczołg na 2 kołach.
Odpowiedzjeszcze tylko napisz prosze w ktorym miejscu, bo jakos nie moge sie bomyslec w ktorym ? :mrgreen: Alonzo, jezeli chcesz cokolwiek napisac to moze najpierw zastanow sie co.To co nagryzmoliles mozna bylo zmiescic w trzech linijkach + tabela danych. W sumie nic o wlasciwosciach jezdnych, o wtazeniach. mam Ci je sam opisac ? :wink:
OdpowiedzDla kogo są te..?? dla Cyklistów z charakterem!!!...INTRUCENT
Odpowiedzwiadowa sprawa - rzecz gustu co kto lubi . ale osobiscie uważam że dali ciała w jednej sprawie. Całą estetyke psują te elementy z plastiku [błotnik przedni , błotnik tylny , boczki , osłona na chłodnice , osłona na lampe ] Czy nie za dużo jak na jednostkę flagową tej stajni.......Drogi TRABANT ale trzeba przyznać wyjątkowy.!!
Odpowiedz