Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeŚwietny artykuł, ale mam też zastrzeżenia. Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet", a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012: "zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"! ... czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET? :) Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin
OdpowiedzTo dowód na to, że opisik hondy był w lutym po prostu reklamóweczką na zamówienie importera
OdpowiedzI wyciągnąłeś takie fundamentalne wnioski na podstawie jednego zdania rozbieżności (bo reszta z tego co widzę się zgadza w obu testach)? Ot, to jest obiektywność...
OdpowiedzNa Super Tenere 1200 przesiadłem się w maju z K 1300 GT.Czytając testy w prasie motocyklowej podczas poszukiwań turystycznego enduro wszystko wskazywało na GS-a i Triumpha , kupiłem Yamahę mimo ,że wszyscy nawet w tym artykule piszą ,że jest ospała.Co to znaczy ospała bo nie mam problemu z objeżdzaniem sportów na winklach? Fakt 250 nie poleci :) Ale po co? to nie przecinak przecież ... Ojro Lublin
OdpowiedzA doczytałeś do konkluzji z testu?
OdpowiedzTak i potwierdzam pełną zgodność z ową konkluzją:) Nurtuje mnie tylko ten przydomek ospała używany przez większość dziennikarzy w opisywaniu XTZ 1200. Chętnie się dowiem o co chodzi bo na własne życzenie wyrzekłem się ESA ,160 koni fajnego logo :) no i lata mi się fajniej...
OdpowiedzTo jest właśnie ilustracja, że test motocykla wygląda inaczej gdy robi się go solo i gdy robi się go w zestawieniu z innymi maszynami. Honda ma specyficzny zestaw wskaźników bo wrażenie dużej ilości informacji dostarcza chociażby sam panel do obsługi DCT. Jednak w zestawieniu z konkurentami którzy podają takie dane jak temperatura oleju, ciśnienie w kołach, czy poziom ładowania, liczniki prędkości średnich, czasu jazdy itd, itp nagle okazuje się, że Honda wcale nie dostarcza dużo informacji. Oczywiście i te kursy walut i ten Romet to klasyczna hiperbola ;)
Odpowiedz