Suzuki na rynku cruiserów w USA
Amerykańskie wydanie motocykla Suzuki Intruder, za Atlantykiem znane jako Suzuki Boulevard, zostało wprowadzone na rynek w czerwcu 2004 i zdecydowanie podniosło sprzedaż cruiser’ów przez Suzuki, obroty dealerów oraz świadomość marki.
Wyniki sprzedaży za czwarty kwartał 2004 roku są wyższe o 33% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
Amerykański oddział Suzuki ulokowany w kalifornijskim Brea, zaprezentował aż pięć modeli Boulevard’a i ich pojawienie się na rynku zakomunikował agresywną kampanią promocyjną. Idąc za ciosem Suzuki na rok 2005 przygotowało 4 nowe modele, dwa z oznaczeniem „muscle cruiser” i dwa oznaczone jako klasyczny motocykl do turystyki.
„Poświęciliśmy dużo pracy, wysiłku i badań na to, aby zidentyfikować prawdziwe potrzeby motocyklistów – a następnie na to, aby zrobić dobry użytek z tych informacji, co zaowocowało stworzeniem nowej marki o nazwie Boulevard” - powiedział Glenn Hansen, szef działu reklamy i kontaktów z prasą American Suzuki Motor Corporation.
Początkowo pięć modeli Suzuki Boulevard 2005 miało trafić do salonów już w sierpniu 2004 roku – S40, S50, S83, C50 oraz C90. Tegoroczną nowością są „muscle bike’i” M50 i M95 oraz modele turystyczne C50 i C90. Modele M50, M95, C50T oraz C90T trafią do salonów sprzedaży Suzuki na początku tego roku.
Specyficzna nazwa produktu odzwierciedla nie tylko pojemność skokową silnika wyrażoną w calach sześciennych, ale także styl motocykla – „S” to wersja „stylowa”, „C” to klasyczny motocykl do jazdy, a „M” oznacza „muscle bike”
Źródło: www.motorcycleworld.com
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze