Suzuki Motor Corporation zwiększa zyski
Po pierwszym kwartale japońskiego roku finansowego 2010 - od 1 kwietnia do 30 czerwca 2010, Grupa Suzuki zanotowała wzrost wartości sprzedaży netto, wyższy zysk operacyjny oraz zysk netto.
Wzrost wartości skonsolidowanej sprzedaży netto (113% w porównaniu z ubiegłym rokiem) Grupa Suzuki zawdzięcza przede wszystkim wyższej sprzedaży samochodów w Japonii oraz motocykli i samochodów na innych rynkach azjatyckich. Sprzedaż samochodów Suzuki w w/w okresie wyniosła ok. 610 000 sztuk, co oznacza wzrost o 23%, w stosunku do zeszłego roku, zaś motocykli ok. 820 000, co oznacza wzrost o 12%. Zwiększenie sprzedaży odnotowano także w segmencie silników zaburtowych do łodzi.
Pomimo wahań kursów walut oraz zwiększonych wydatków na rozwój i badania, Suzuki Motor Corporation wypracowało również wyższy zysk operacyjny oraz zysk netto. W celu zapoznania się ze szczegółowymi wynikami finansowymi, zapraszamy na stronę internetową Suzuki.
Suzuki Motor Corporation z centralą w Hamamatsu w Japonii to wiodący producent małych samochodów. Powstały w 1909 roku koncern zatrudnia obecnie ponad 51 000 pracowników, prowadzi działalność w 196 krajach, z czego w 23 ma swoje fabryki. Portfolio Suzuki obejmuje trzy różne segmenty: samochody, motocykle i silniki zaburtowe do łodzi. Motto „Way of Life!” wyraża najważniejsze wartości marki: ekscytację, spontaniczność, sportowy styl i energię.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzesprzedaje wiecej motocykli niz samochodów??? ps.w poslce ile sprzedalo motocykli?
OdpowiedzPopatrz na te filmiki z duzych azjatyckich miast. jest pełno malych jednosladow. Producenci stawiają właśnie na tanie 50ccm - 250ccm, i dlatego jest taka duza produkcja :)
Odpowiedz