Suzuki GSX-R z 8. cylindrowym silnikiem 500 cm3, zrobionym z dwóch GSX-R 250
Rynek azjatycki, a głównie japoński, słynie z miniaturowych wersji motocykli. Oczywiście nie mam na myśli jakichś zabawek dla dzieci, tylko prawdziwe motocykle. O mniejszej pojemności skokowej, ale zachowujące tę samą ilość cylindrów.
Takie pojazdy mogą królować na małych torach, których w naszym kraju jest zdecydowana większość. Cały czas bardzo chwalonymi i poszukiwanymi modelami są Kawasaki ZXR 400, czy bardziej egzotyczna CBR 400 lub biały kruk, jakim niewątpliwie jest RVF 400. Na nasze standardy to są bardzo małe motocykle. Natomiast 400 cm3 była jedną z największych pojemności w kraju kwitnącej wiśni. Tam, zaraz po małych dwusuwach, zaczęły królować takie motocykle jak Suzuki GSXR 250, który to posiadał również 4 cylindry. Ciekawa egzotyka, u nas takiego motocykla trzeba by ze świecą szukać.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze