Suzuki GSX-R 1000 Ultimate Edition i GSX-R 1000 Akrapovic tylko w Europie
Suzuki prezentuje nowe modele du¿ych gixxerów K8 przeznaczonych wy³±cznie na rynek europejski
Jak wa¿ny dla japoñskich producentów motocykli jest europejski rynek motocyklowy chyba nie trzeba nikogo przekonywaæ. By doceniæ klientów Starego Kontynentu fabryka z japoñskiego Hamamatsu przygotowa³a dwa nieco ró¿ni±ce siê od siebie modele GSX-R 1000 w wersji K8 wy³±cznie na Europê. Nadano im oznaczenia Ultimate Edition oraz Akrapovic. Co kryje siê pod tymi nazwami?
GSX-R 1000 Ultimate Edition ma raczej bli¿ej do torowej wy¶cigówki, ni¿ do motocykla szosowego. Wyposa¿ono go w system wydechowy marki Yoshimura, ogumienie Pirelli Supercorsa Diablo oraz hamulce firmy Spiegler. Dodatkowo dla obni¿enia masy w³asnej motocykla, cze¶æ jego elementów wykonano z karbonu. Na koniec ca³o¶æ wykoñczono na wysoki po³ysk gustownym z³oto-czarnym malowaniem.
Drugi model, którym jest GSX-R 1000 Akrapovic przeszed³ znacznie mniej zmian, ni¿ jego wspomniany brat. Tu, jak sama nazwa wskazuje znajdziemy s³oweñski wydech Akrapovic Titanium, który wraz czarn± kolorystyk± malowania stanowi ca³o¶æ zmian.
Jak widaæ, jako mieszkañcy Europy mamy szanse staæ siê posiadaczami unikalnych Gixxerów na rok 2008. Dla osób zainteresowanych ich kupnem dodam tylko, ¿e w przybli¿eniu za Akrapovica zap³acimy 18000 Euro, a za Ultimata Edition 24000 Euro.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzemam na sprzedza¿ gsxr 600. 2007r wymiata ma przejechane 1500 km kom.500-840-383
OdpowiedzGdybym nie by³ polaczkiem to by by³o mnie na to staæ, a tak nie staæ mnie nawet na podstawow± wersjê GSX-R 600. Beznadzieja. Polska to jedno wysypisko u¿ywanych pojazdów.
OdpowiedzNie stac Ciê bo Ciê nie staæ, a nie dlatego, ¿e jeste¶ polaczkiem. Nie marud¼ tylko zpylaj do roboty. Oba Moto prznajmniej wygl±daj± bez tych oryg wazonów zamiast t³umików.
Odpowiedz