Suzuki GSX 1250 FA 2010
2009.09.11 Eristof
Suzuki dosłownie przed chwilą zaprezentowało nowe model motocykli na 2010 rok. Jednym z nich jest zupełna nowość w postaci modelu GSX 1250 FA. Motocykl jest napędzany czterocylindrowym, chłodzonym cieczą, rzędowym czterosuwem, o pojemności 1255 cm3. Silnik zaopatrywany w paliwo będzie przez wtrysk SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve). Prawdopodobnie jego parametry będą zbliżone do osiągów silnika modelu Bandit 1250, który jest jego bardzo bliskim krewnym. Podwozie opiera się na klasycznej ramie kołyskowej uzupełnionej w widelec teleskopowy z przodu oraz centralnym amortyzator z tyłu.
Przedni hamulec to dwie tarcze o średnicy 310 mm z zaciskami czterotłoczkowymi. Do budowy tylnego hebla wykorzystano pojedynczą tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Dla poprawienia bezpieczeństwa hamowania, motocykl wyposażono w system ABS. Suzuki GSX 1250 możemy doposażyć w szereg akcesoriów jak kufry, czy wyższe owiewki, które umilą i ułatwią swojemu użytkownikowi dalekie podróże.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeDziś kupiłem ten motor. Gitara. Turystyczna maszyna z mega sportowym zacięciem. Przy delikatnym wkręcaniu do 4-5000 obrotów już można odczuć sportową duszę tego motoru, a co będzie przy 9000? Bike ...
OdpowiedzNom przesiadając się z GSXRki 1000 K8 ciekawe jak ja się do tego przyzwyczaję no ale niestety jest nas już dwoje więc trzeba myśleć o wygodzie nie tylko kierowcy jednak i pasażera.
OdpowiedzHe he a kiedyś sam myślałem o wsadzeniu 1.2 bandita do f 750 a tu taka niespodzianka zbieramy kaskę oj zbieramy
OdpowiedzOmg wreszcie cos nowego ;D!
Odpowiedzswietny pomysł
OdpowiedzJeszcze więcej plastiku ;)
Odpowiedz