Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeSterowanie kierunkami wymaga przyzwyczajenia. Ale nie ma innego układu pozwalającego niezależnie od pochylenia sterować kierunkami i wszystkimi innymi dźwigniami jednocześnie. Nie wiem czy odrywanie kciuka od kierownicy w "klasycznym" układzie jest ergonomiczne.
Odpowiedzja tez wole uklad 3-przyciskowy ktory mialem w poprzednim moto. duzo latwiej wylaczyc migacz szczegolnie gdy operujemy sprzeglem. moim zdaniem 3-przyciski - szybsze i prostsze ale kazdy lubi co innego.
OdpowiedzMnie łatwiej przestawić się było po 8 latach z układu "tradycyjnego" na ten stosowany przez BMW niż po 3 latach z systemu BMW z powrotem na japoński.
Odpowiedz