Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeStary mimo że miałem R1 , GSX-R 1000 k5 to jakoś daleko mi do stwierdzenia "ja nie musze uważać , niech inni uważają" które ty najwidoczniej propagujesz . Chodzi głównie o to by zwiększyć swoje umiejętności i wraz z większą mocą silnika te umiejętności można bardziej rozwijać , nie zależnie czy to Suzuki,Yamaha,BMW,Ducati czy Honda. To jest nie ważne jakiej marki masz motocykl , ważne jest to co siedzi w bani i nie wkręcisz mi w banie że mając tarcze np.220mm są lepsze od 300mm. Z mocą nie rośnie tylko prędkość ale i także wielkość tarczy , masa pojazdu . Zmienia się wszystko to jest całkiem inna bajka , a co do kierowców Mondeo i "Skód" nie wiem czemu akurat tych marek się uczepiłeś mam mk3-ghia po ostatnim lifcie i jakoś nie zagroziłem puki co ani razu w ruchu lądowym mało tego bardzo często zatrzymuje się i pomagam innym kierowcom w problemach (zwłaszcza kobiety mają różne cyrki przy samochodach).
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza