Spotkanie dealerskie Zipp - podsumowanie 2009
Tegoroczne spotkanie dealerskie było wyjątkowe pod kilkoma względami
W podwarszawskiej Warce miało miejsce kolejne spotkanie dealerów firmy Zipp, podsumowujące miniony rok oraz wyznaczające plany na zbliżające się miesiące sezonu 2010. Nie zabrakło wyróżnień dla najlepszych w różnych kategoriach dealerów oraz informacji o działaniach firmy, podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym. Tegoroczne spotkanie dealerskie było jednak wyjątkowe pod dwoma względami. Zaprezentowane zostały bowiem dwa bardzo ważne dla Zippa projekty, mające stanowić o sile marki w najbliższych latach.
Pierwszy z nich to Inter Scooters. Jak powszechnie wiadomo, dostępność części do skuterów chińskich, szczególnie tych kupowanych w supermarketach, może być problematyczna. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników skuterów wszelkich, nawet najbardziej egzotycznych dalekowschodnich marek, Inter Scooters stworzył magazyn i katalog części zamiennych, przygotowane z myślą o punktach obsługi jednośladów. Umożliwi on dobranie części do większości obecnych na naszym rynku chińskich skuterów, a jeśli okaże się to niemożliwe, program komputerowy zaproponuje dobór odpowiednich zamienników. Jest zatem szansa, że chińskie skutery przestaną pełnić rolę tanich jednorazówek, wykluczanych z eksploatacji przez awarię jednego, drobnego podzespołu.
Zipp Motors jest drugim ambitnym projektem firmy z Przasnysza. Jego zamierzeniem jest wprowadzenie na polski rynek tanich, ale solidnych motocykli. Najnowsze cztery modele zostały zaprezentowane dealerom, wywołując przy okazji pozytywny odzew przedstawicieli sieci sprzedaży. Klienci będą mieli do wyboru w najbliższym sezonie dwa modele o pojemności 250cc. Pierwszy z nich o nazwie Nitro 250, to typowy naked, stylizowany na klasyczne motocykle japońskie. Druga z maszyn, nazwana Tracker 250, to lekkie supermoto, przeznaczone do jazdy po mieście. Obie maszyny zawierają w sobie wzornictwo typowe dla jednośladów renomowanych marek oraz bogate wyposażenie i porządny osprzęt. Ceny nowych motocykli mają zamknąć się w granicach 8000 zł, czyli będą bardzo atrakcyjne.
Dwie kolejne maszyny, to klasa 125cc. O ile model Manic RS125 jest tym, co już doskonale znamy w chińskiej produkcji, o tyle model RS125 to istotna nowość. Mały przecinak, do złudzenia przypominający japońskie wyścigówki klasy 125, jest próbą podebrania młodej klienteli renomowanym markom. Atrakcyjne wzornictwo, bogate wyposażenie (widelec USD, bogata tablica przyrządów z paliwomierzem i wyświetlaczem biegów) podane jest w przyzwoitej jakości wykonania, a wszystko to za cenę poniżej 6000 zł. Zapowiada się bardzo ciekawa oferta dla motocyklistów z kategorią prawa jazdy A1, oraz dla wszystkich początkujących.
Prezentacje i wrażenia z jazd modelami Nitro 250, Tracker 250 i Pro125 już wkrótce znajdziecie na naszych stronach. Oczywiście Zipp pozostaje wierny skuterom, dlatego gama tych pojazdów pozostaje bogata.
Po oficjalnej przyszedł czas na nieoficjalną część spotkania, gdzie w kuluarowych rozmowach goście przedyskutować mogli wszelkie pomysły i problemy, z jakimi spotykają się w swojej codziennej pracy. Zabawa i dyskusje trwały do późnych godzin wieczornych.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeWitanko, widzia³em je na tym spotkaniu i powiem szczerze, ¿e na kogo¶ kto u¿ytkuje tego typu pojazdy japoñskie (CRF 250, LC4) jestem pod wrazeniem wykonania...chcia³bym ruszyæ tym na test..wiêc ...
Odpowiedzciekawe jak te motórki im wysz³y.. ¦cigacz, kiedy te opisy ? :D
Odpowiedz