Sport Marketing Promotion - konferencja w styczniu
Sport Marketing Promotion to ogólnopolskie spotkanie branży marketingu sportowego, a druga edycja konferencji to jeszcze więcej osobistości świata sportu i poruszanych zagadnień
Sport Marketing Promotion to ogólnopolskie spotkanie branży marketingu sportowego. Jest to wydarzenie, które powoli wpisuje się w kalendarz polskiego sportu. Druga edycja konferencji to jeszcze więcej osobistości świata sportu i biznesu, a także większa liczba poruszanych tematów i zagadnień. Nowa formuła konferencji oraz wydarzenia towarzyszące sprawiają, że Sport Marketing Promotion to doskonała okazja nie tylko do pogłębiania wiedzy, lecz także okazja do integracji środowiska i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Podczas dwudniowej konferencji, która odbędzie się już w dniach 28-29. stycznia w Toruniu, poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- Promocja miast i regionów poprzez sport
- Public Relations w sporcie
- Sporty prestiżowe
- Organizacja imprez sportowych
- Sponsoring sportowy
Wśród zaproszonych prelegentów pojawią się m.in.: Mateusz Kusznierewicz, Andrzej Person, Sebastian Chmara, Tomasz Redwan, Sebastian Bykowski, Konrad Pudło oraz Paweł Wójcik. Pełna lista prelegentów, program konferencji, a także formularz rejestracyjny dostępne są na stronie www.smpromotion.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. O konferencji mówili między innymi:
Sebastian Bykowski - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów:
„I Konferencja Sport Marketing Promotion, w której miałem przyjemność uczestniczyć jako prelegent, była niezwykle ciekawą inicjatywą. Stworzyła warunki do wymiany poglądów pomiędzy praktykami sportu, a osobami zajmującymi się badaniami w tym zakresie. Szeroki zakres dyskusji i niezwykłe zainteresowanie słuchaczy poruszanymi zagadnieniami, świadczy o rosnącym zapotrzebowaniu na tego typu spotkania. Jestem przekonany, że kolejna edycja konferencji przyniesie równie ciekawe wnioski i przyczyni się do doskonalenia narzędzi marketingu sportowego."
Adam Krużyński - Dyrektor Zarządzający Nice Polska Sp. z o.o.:
„Udział w pierwszej edycji konferencji Sport Marketing Promotion był dla mnie cennym źródłem wiedzy. Zwłaszcza w przeddzień podpisania umowy pomiędzy Nice Polska, a Polskim Związkiem Motorowym, dotyczącej objęcia sponsoringiem żużlowej reprezentacji Polski, co było dla firmy zupełnie nowym doświadczeniem na polu sponsoringu. W czasie spotkania poruszono wiele istotnych, zwłaszcza z punktu widzenia firmy Nice, kwestii roli sponsoringu w promocji firmy oraz czynników mających wpływ na efektywność i skuteczność tego typu działań. Nie ukrywam, że wiele z sugestii wykorzystaliśmy w późniejszych działaniach mających na celu wzrost rozpoznawalności marki Nice, zwłaszcza w kontekście późniejszych sukcesów Reprezentacji. Na uwagę zasługuje także fakt idealnego doboru grona prelegentów. Udział zarówno teoretyków, jak i doświadczonych praktyków w dziedzinie marketingu sportowego, pozwolił na szerokie omówienie roli marketingu we współczesnym sporcie. Ogólnie bardzo pozytywnie oceniam sam pomysł organizacji tego typu konferencji i popieram jego kontynuację, zwłaszcza w kontekście możliwości wzajemnej wymiany doświadczeń i integracji środowiska sportowego."
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze