Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeSpieszę z odpowiedzią - chodzi o masę i gabaryty. Dla przykładu pierwsze układy ABS w motocyklach ważyły około 10 kg, obecnie 1,5 kg i mieszczą się pod owiewką. Nowinki samochodowe muszą zostać zminiaturyzowane żeby zmieściły się do motocykla. Dla równowagi konstrukcje motocyklowe są bardziej zaawansowane w dziedzinie materiałów. Tytanowe zawory, ceramiczne powłoki cylindrów, magnezowe części silnika czy utwardzane czymś-tam powierzchnie rur nośnych przedniego zawieszenia to nadal rzadkość w samochodach.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza