Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeSorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.
OdpowiedzMoze i gosc nie jezdzil tym motocklem ale ma całkowitą racje, motocykl jest za ciężki i tyle. I pisanie ze jak jedzie to się to tej wagi nie czuć, to totalna bzdura. Jeżeli to ma być Enduro Podróżne to ważne jest jak będzie się zachowywał motocykl w lekkim terenie. A ten model jest lansowany tylko na asfalcie. Może i turyści z Europy Zachodniej nie jeżdżą poza asfaltem ale ja wole zwiedzać dziewiczą Rumunie, Bułgarię i Ukrainę niż nudne zaasfaltowane Niemcy i Austrię. Co do Hondy to uważam ze mają może i dobrą jakość ale jakby nie rozumieją Europejskiego klienta. VFR1200 okazała się sprzedażowym niewypałem, Crosstourer to taki odgrzewany kotlet, ta sama ciężka rama i silnik. Myślę ze w klasie Enduro Podróżnych trzeba stworzyć motocykl od początku, a nie lepić go z tego co tam mamy. Ten sam błąd zrobiła Yamaha z Super Tenerą i co, kicha można dzisiaj jeszcze kupić nowe motocykle z 2010 roku. Myślę ze Japończycy nie doceniają Europejskich klientów, a to ze Honda produkuję 15mln motocykli rocznie to nie znaczy ze potrafi robić dobre motocykle. Bo opitolenie 14,9mln skuterów w Indiach i Wietnamie nie wnosi żadnego doświadczenia na rynku dużych motocykli. Europejskie marki przez ostatnie lata pokazały co potrafią i myślę ze sami Japończycy są w ciężkim szoku. Ja czekam cały czas na motocykl który bedzię hitem na miarę Africa Twin. Bo jak wymyślali Africe to nie lepili jej z pięciu innych modeli, to był motocykl wykuty z Dakaru i tego czego oczekiwali po nim ludzie jeżdżący naprawdę daleko od domu. Miałem Africe i wiem jaki to był wtedy hicior.
Odpowiedzwyluzuj i tak cię na niego nie stać
OdpowiedzA co, jeździłeś i Ci się nie spodobał? Bądź grzeczny i myj zęby przed spaniem, to może mamusia dorzuci się do skuterka dla Ciebie. Dobranoc.
Odpowiedzwygląda na to że jesteś odbytnicą skoro tak dobrze potrafisz nazwac kupą coś czego nie mogłes jeszcze poznac . Opinie testerów zarówno polskich jak i zagranicznych sa podobne do opini autora artykułu . przepraszam ale zalatuje od ciebie pracownikiem PR firmy BMW
Odpowiedz