Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny.
OdpowiedzJedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiem :) I nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie"
OdpowiedzSkoro porównujesz GSa i Xtourera, to znaczy, że na żadnym z nich nie siedziałeś. Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz, to kompletnei różne motocykle. Akurat GS12 na TKC80 przejchalem spory kawałek Chin i Kirgizji i poza zupełnie ciężkim terenm ten motocykl sprawuje się wysmienicie poza asfaltem.
OdpowiedzNie mam pojęcia co to jest XTourer . Ale ja wolę jeździć na motocyklach w terenie i później się wypowiadać, niż przechwalać się co wyczytałem w prasie i Internecie. Jak jechałeś GS 1200 po Mongolskich piachach (nie drogach) na oponach TKC 80 300 Kg motocyklem (no chyba że jechałeś bez bagażu) to musisz być bardzo silnym chłopcem :D (albo, co też możliwe, nazywasz się Czachor ... to najszczerzej przepraszam) .... może ja naprawdę powinienem na zawodach zamiast yz 250 wziąć tego twojego GS'a bo coś słyszę, że to jest tak wygodne jak Goldas i wymiata w terenie jak EXC 200 .... pozdrawiam myślących
OdpowiedzSam piszesz o XTourer a za chwile zapominasz? Poza tym nie wiem skad wziales 300kg... Chyba z internetowego forum takich jak ty, LOL! Zobacz zdjecia na podrozemotocyklowe dot com i przestan pier...ić, onetowy bajoku, heheheh.
OdpowiedzTak żeby nie bić piany z keybordworriorsem takim jak ty drogi kolego :) .Szczerze GS 1200 to bardzo dobry motocykl ale niestety motocykl gości, którzy nie mają pojęcia co to prawdziwy teren. Narosły dziwne mity o terenowych zdolnościach tego motocykla(Na fajnego kopa prowadzi się OK ale nie w terenie !!!). Dla ciebie "miszczu" mam film http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu ... PS GS 1200 jest OK ale kur... nie róbcie z niego terenówki ... bo się ośmieszacie ludzie.
OdpowiedzMoże zamiast wklejać filmy z YT wsiądź na GS-a? Bo filmów z ludzikami łamiącymi się na crossach 250 czy 400 widziałem setki. Skoro sam nie potrafisz ogarnąć cięższej maszyny nie zzucaj winy na nią. Najważniejszy jest łącznik między motocyklem, czyli kierowca. Aha, i nigdy nie twierdziłem, że GS12 o maszyna na ciężki teren. Po prostu w swojej klasie (ciezkie funduro) jest nadal bezkonkurencyjna).
OdpowiedzTo najlepiej stworzyć klasy dla każdego motocykla odrebnie i wtedy "cięzkie funduro" buhahaa, będzie faktycznie obsadzone przez jednego króla magazynu "Motorrad". ps. a zawsze się wydawało, że "fun" to zabawa, której w BMW jak na lekarstwo... przyjmijmy więc, że w klasie "cięzkie funduro nie dla ramoli" królem będzie KTM 990 :)
OdpowiedzLitości, kompromitowanie sie ma jakieś granice...Zawieszenie dużego GS-a w porównaniu z duzym KTMem dzieli na niekorzyść BMW przepaść -zwłaszcza w terenie.
Odpowiedzjeżeli jest taki wspaniały to dlaczego odchodzi?
OdpowiedzOdchodzi? Dostaje nowy silnik chłodzony powietrzem, a nie odchodzi.
Odpowiedzpowietrzem?
Odpowiedzbezkonkurencyjny w nurkowaniu jak kotwica tankowca. Sprawdzone wielokrtotnie.
Odpowiedz