Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeŚmigam na C1800R od dwóch tygodni. Jest to coś zupełnie odmiennego do tego, czego do tej pory dosiadałem. To jest moto przeznaczone do czerpania przyjemności z samej jazdy. Wygodna pozycja i siedzenie, niesamowita muzyka a w razie potrzeby 115 KM w manetce. Największa frajda jest w górach. Minusy też są. Mnie najbardziej wkurza jazda w koleinach - tylna opona wygląda zarąbiście ale jak bujnie w koleinę to można się spocić. Minus też taki, że to nowy model i trudno go ubrać, no ale od czego mamy USA. Spalanie między 7.0 a 7.3 l/100 km przy spokojnej jeździe. Zresztą trudno na nim uprawiać wyczyn bo przy większych prędkościach (bez szyby – jeszcze brak na rynku) wiatr za bardzo dokucza. Dla kolegi, który specjalnie dla niego robi prawko mam złą informację. Utrzymanie 357 kg i 160Nm momentu obrotowego w ryzach to nie jest dyscyplina dla nowicjuszy. Radziłbym na początek coś lżejszego. Pozdrawiam.
OdpowiedzWitam Tak wiem że to bestia ale inne mi się nie podobają, (zacząłem jazdy), czuje respekt do tej maszyny i zdaje sobie sprawę, że nie wybacza błędów, no ale cóż trzeba przez to jakoś w całości przejść. Co do dodatków to mam zdjęcia ubranego w szybę gmole oparcie, mogę przesłać na e-mail.(ale jeszcze nie mam cen) W lipcowym numerze świat motocykli jest jego test i są opisane + i -, min jazda w koleinach, ale też spalanie w teście wyszło im 9,5l/100, a to sporo jak na dzisiejsze ceny benzyny, twoje dane są pocieszające
Odpowiedz