Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeSilnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem ponieważ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest cały czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.
OdpowiedzPanowie dokładnie nie pamiętam jak to było w mojej DT, ale śmiem zaryzykować że dozownik oleju napędzany jest mechanicznie tzn. przez jakiś tam trybik sprzężony pewnie pośrednio z wałem. Wężyk doprowadzający olej do cylindra podpięty jest do króćca dolotowego. Podczas hamowania silnikiem, silnik się obraca więć: pompka olejowa jest napędzana olej jest pompowany do króćca ssącego, a podciśnienie wytwarzane przez tłok zasysa olej do komory. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Pozdro
OdpowiedzDawkowanie oleju jest też uzależnione od otwarcia przepustnicy. Jest zapewne dodatkowa linka od manetki gazu do dozownika. Przy zamkniętej przepustnicy oleju jest za mało. Nie może być go zbyt dużo, gdyż będzie zarzucał świecę zapłonową.
OdpowiedzAle jak pałujesz to pierścienie mogą się stopić.
Odpowiedz:D
OdpowiedzWiększej głupoty nie słyszałem...
Odpowiedz