Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzeSiema, Sk±d wiesz, ¿e piszemy bzdury skoro jak sam twierdzisz nie znasz masy tego motocykla? Zreszt±, przecie¿ podajemy wyra¼nie ¿e jest to informacja od producenta, cytujê: "Jednak je¶li uwierzymy producentowi w moc jednostkow± na poziomie 0,89 kg/KM, to stanowi to rekord klasy". Zatem o to, co mówi Honda mo¿esz mieæ uwagi do samej Hondy, a nie do nas. Ja osobi¶cie te¿ jestem sceptycznie nastawiony do tych informacji bo stosunek 0,89 kg/KM wymaga³by masy na poziomie 159 kg, a to chyba ma³o realne. Póki jednak nie uzyskamy pe³nej specyfikacji technicznej i póki nie poje¼dzimy tym motocyklem, to pozostaje nam tylko gdybanie.
Odpowiedzno moze i tak, nie potrzebnie na was wskoczylem. sorki. Nie mniej, najciekawsze w takich artach jest komentarz autora - wlasnie ze te 0.89kg/KM to raczej nierealne, zreszta nie bylby to krol klasy, bo jak juz mowilem gix ma 0.88. Poza tym to co napisaliscie, mozna przeczytac juz w kazdym portalu od dawna, wiec co to za news. Znacznie ciekawszy bylby, gdyby te smieszne prospekty ktos odwazyl sie skrytykowac. Chodzi wlasnie o m.in. manipulacje przy podawaniu masy, mydlenie oczu masa gotowa do jazdy - bo przeciez standartem jest podawanie masy na sucho. Natomiast fajnie, ze honda zeszla na ziemie z cenami. Teraz zaczyna sie prawdziwa konkurencja, z czego niewatpliwie powinnismy sie cieszyc :-)
Odpowiedz