Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeSiedziałem na niej i jak by nie patrzeć to jest to duży motocykl. Może 232 kg to nie jest mało ale pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć. Tym, którym 232 kg jest za dużo mogę tylko powiedzieć, że jest to obecnie najlżejszy motocykl w tej klasie. Dla porównania jej bezpośredni konkurent BMW R 1200 GS ADVENTURE, gotowy do jazdy waży 260 kg. Kolejny konkurent to KTM 1190 Adventure R - masa własna pojazdu gotowego do jazdy 235 kg. Tu różnica jest już niewielka ale jednak ciągle na plus dla Hondy. Jeśli chodzi o KTM'a to i tak byłem bardzo uczciwy bo nie wybrałem najwyższego modelu 1290 Super Adventure, który waży już 250 kg gotowy do jazdy. Nie mamy się co kłócić o wagę bo ta maszyna naprawdę nie ma sobie równych w tej klasie motocykli.
OdpowiedzZgadza się! To nie jest motocykl wyczynowy tudzież wyścigowy, tylko to bardziej dwukołowy Land Rover, który może nie najszybciej, ale ma wjechać wszędzie. Z tego punktu widzenia założenia konstrukcyjne i forma motocykal wyglądaja super!
Odpowiedz