Sherco MR3 GP11 w Moto3
Prace nad maszynami Moto3 nabieraj± rozpêdu. Po informacjach na temat nowej Hondy kolejni producenci ujawniaj± swoje pomys³y na wy¶cigówki w nowej, najmniejszej klasie GP. KTM testowa³ swoj± 250-tkê w Kartagenie, Ioda Racing zaprezentowa³a niedawno prototyp wykorzystuj±cy silnik TMa. Wiemy te¿ wiêcej na temat ADV, konkretnie modelu AT03-1.0, a ostatnio swoj± propozycjê wysunê³a znana w offroadowym ¶wiatku marka Sherco.
Francuski producent renomowanych trialówek i maszyn enduro teraz chce zaistnieæ tak¿e poza wertepami. Nowa wy¶cigówka MR3 której wspó³twórc± jest Franco Moro (by³y in¿ynier w dziale wy¶cigowym Aprilii) bêdzie wykorzystywa³a sprawdzony w maszynach offroadowych SE 2.5i-FR, zmodernizowany silnik zasilany wtryskiem.
Motocykl ma byæ gotowy pod koniec lutego i wtedy rusz± jego testy na torze. In¿ynierowie maj± w planach przygotowanie kilku wariantów zawieszeñ, kó³ oraz uk³adów hamulcowych, tak aby ka¿dy zawodnik móg³ zestroiæ maszynê pod w³asne preferencje.
Rywalizacja producentów w klasie Moto3 zapowiada siê wyj±tkowo ciekawie w³a¶nie dlatego, ¿e na rynku istnieje ju¿ szereg firm oferuj±cych jednostki napêdowe spe³niaj±ce wymogi regulaminowe tej klasy. Chodzi oczywi¶cie o wytwórców offroadówek, którzy mocne wyczynowe czterosuwy 250cc produkuj± przecie¿ od wielu lat. Dziêki temu koszty budowy maszyny do startów w Grand Prix bêd± relatywnie niskie, a zyski marketingowe z udzia³u w najbardziej presti¿owych wy¶cigach na ¶wiecie mog± byæ nieocenione. Z niecierpliwo¶ci± czekamy na rozpoczêcie sezonu!
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzebedzie ciekawie w moto3. ale szkoda, ze to juz nie 2suwy
Odpowiedz