tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Sherco 0.8 Trial model 2004 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Sherco 0.8 Trial model 2004 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

Informacje ogólne

Model
Sherco 0.8 Trial
Rok
2004
Kategoria
Minibike, cross

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
99.5 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Stopień sprężania
14.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
50.6 x 50.7 mm
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
2 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch

Wymiary i wagi

Waga na sucho
64 kg
Wysokość siodła
602 mm
Prześwit
320 mm
Rozstaw osi
1,560 mm

Podwozie

Typ ramy
Spawana z rur chromowo molibdenowych
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę