Serwis Shoei
Kaski SHOEI zakupione u autoryzowanych Dealerów, objęte są 5-letnią gwarancją, dzięki której możesz bezpłatnie skorzystać z serwisu SHOEI . Warunkiem skorzystania z bezpłatnej usługi serwisowej jest rejestracja Karty Gwarancyjnej, którą możesz zarejestrować tutaj.
Uwaga: kaski spoza autoryzowanej sieci dystrybucji nie są objęte programem.
Nasz serwis SHOEI działa w trzech niezależnych trybach:
1. Serwis Lokalny - autoryzowany Dealer SHOEI,
2. Serwis Centralny - dział techniczny SHOEI Polska.
3. Serwis Europejski - dział techniczny SHOEI Europe.
Każde zgłoszenie analizujemy indywidualnie i dobieramy do przypadku właściwe czynności:
1. W Serwisie Lokalnym:
- sprawdzisz stan techniczny kasku przed sezonem,
- wyregulujesz wizjer,
- prawidłowo zamontujesz pinlock'a,
- dobierzesz wkładkę centralną lub wkładki policzkowe w odpowiednich rozmiarach,
- dokonasz wymiany wlotów i wylotów powietrza.
Wykwalifikowani pracownicy SHOEI Polska regularnie szkolą pracowników salonów z zagadnień technicznych, związanych z naszymi produktami.
Kupując u Autoryzowanych Dealerów masz pewność, że kupiony kask jest oryginalny, posiada ważną homologację europejską oraz aktywny program obsługi serwisowej.***
2. W Serwisie Centralnym:
- usuniesz wszelkie mankamenty, wynikające z fabrycznych wad materiałowych i konstrukcyjnych kasku (z wyjątkiem napraw opisanych w kolejnym punkcie)
- do powyższej naprawy wykonamy pakiet usług komplementarnych:
- sprawdzenie pracy i regulacja mechanizmów wizjera i pinlock'a,
- sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
- konserwacja uszczelek i elementów gumowych.
3. Do serwisu europejskiego przekazujemy przypadki wymagające:
- wymiany centralnego EPS,
- wymiany nitów lub zapięć,
- wymiany uszczelek.
Jeśli Twój kask posiada usterki, w dwóch prostych krokach możesz skorzystać
z naszego serwisu:
Krok 1. Zrób zgłoszenie w naszym formularzu online,
Krok 2. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług Twoje zgłoszenie zostanie odpowiednio zakwalifikowane, o czym poinformujemy Cię w ciągu 48h roboczych
Uwaga: w sprawach serwisowych prosimy o kontaktowanie się jedynie przez powyższy formularz zgłoszeniowy.
W przypadku, gdy dany przypadek jest już rozpatrywany, dodatkowe informacje można uzyskać drogą mailową: serwis@shoei-europe.pl
***Zakup kasku u Autoryzowanych Dealerów SHOEI jest równoznaczny z zakupem produktu nowego i oryginalnego. Produkt oryginalny posiada europejską homologację ECE 22/05, która uprawnia do legalnego korzystania z kasku na drogach europejskich oraz poświadcza jakość wykonania produktu.
Każdy z Dealerów z dokładnością co do dnia, może wskazać kiedy kask został wyprodukowany. W przypadku kasków wyprodukowanych wcześniej niż w roku bieżącym, serwis SHOEI również jest aktywny przez 5 lat od daty zakupu.
Autoryzowany Dealer i SHOEI Polska wystawiają honorowany przez większość firm ubezpieczeniowych dokument potwierdzający powypadkowe zniszczenie kasku. Umożliwia to uzyskanie zwrotu z ubezpieczenia nawet do 100% ceny