tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Samochód i motocykl - Wspólna droga
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Samochód i motocykl - Wspólna droga

Autor: Magdalena Akwarska 2011.04.01, 09:37 8 Drukuj

W trakcie rutynowych kontroli pojazdów funkcjonariusze drogówki, wzorem niemieckiej policji, rozdawali będą małe, trójkątne naklejki z symbolem motocykla, które wklejone w lusterka wsteczne przypominać mają o jednośladach na drodze!

Już w przyszłym miesiącu rusza kampania społeczna „Wspólna droga” będąca inicjatywą Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Komendy Głównej Policji. Po bardzo cierpkich komentarzach, jakie zebrała Policja w roku ubiegłym przy okazji akcji „Idzie wiosna, będą warzywa” ostatnie działania drogówki wydają się być bardziej przemyślane. Założenia przedsięwzięcia przybliża rzecznik KRBRD:

W związku z rozpoczynającym się sezonem motocyklowym, jak co roku staramy się zwrócić uwagę na bezpieczeństwo panujące na drogach. Ostatnia kampania Komendy Głównej Policji, a szczególnie jedno z jej haseł „Idzie wiosna - będą warzywa” spotkała się ze sprzeciwem użytkowników jednośladów. W związku z dużą ilością nieprzychylnych głosów, Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wraz we współpracy z agencją reklamową i KGP postanowił apel tegorocznej kampanii skierować nie tylko do motocyklistów, ale także do kierowców samochodów.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na widoczny na drogach konflikt panujący pomiędzy kierowcami samochodów i jednośladów. O ile ci pierwsi narzekają na szybkość i brawurę motocyklistów, tak ci drudzy z kolei zwracają uwagę na nieprzychylność kierowców i traktowanie ich na drogach jak drugorzędnych uczestników ruchu.

Kampania „Wspólna droga” ma przekonać zarówno motocyklistów jak i kierowców samochodów do zwracania uwagi na potrzeby innych na drodze. Świadomość tego, że nie jest się samym na ulicy, a obok znajdują się także inni uczestnicy ruchu jest pierwszym krokiem do zachowania bezpieczeństwa. Przekaz kampanii ma na celu uświadomienie, że tylko wzajemny szacunek i zrozumienie prowadzi do zbudowania harmonijnych relacji między uczestnikami ruchu drogowego. Jednym z celów kampanii jest również odstąpienie od krzywdzącego, według wielu, wizerunku motocyklisty-dawcy i schematu według którego to kierujący jednośladem każdorazowo winny jest spowodowania wypadku.

W trakcie rutynowych kontroli pojazdów funkcjonariusze drogówki, wzorem niemieckiej policji, rozdawali będą małe, trójkątne naklejki z symbolem motocykla, które wklejone w lusterka wsteczne przypominać mają o jednośladach na drodze. Kampania obejmować będzie także plakaty, billboardy, broszury oraz spoty reklamowe emitowane w telewizji najbardziej zasięgowej spośród ogólnopolskich: TVP1, TVP2 oraz w stacjach miejskich i tematycznych.

Rzecznik prasowy przewodniczącego KRBRD, Mikołaj Karpiński

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę