Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSam piszesz o XTourer a za chwile zapominasz? Poza tym nie wiem skad wziales 300kg... Chyba z internetowego forum takich jak ty, LOL! Zobacz zdjecia na podrozemotocyklowe dot com i przestan pier...ić, onetowy bajoku, heheheh.
OdpowiedzTak żeby nie bić piany z keybordworriorsem takim jak ty drogi kolego :) .Szczerze GS 1200 to bardzo dobry motocykl ale niestety motocykl gości, którzy nie mają pojęcia co to prawdziwy teren. Narosły dziwne mity o terenowych zdolnościach tego motocykla(Na fajnego kopa prowadzi się OK ale nie w terenie !!!). Dla ciebie "miszczu" mam film http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu ... PS GS 1200 jest OK ale kur... nie róbcie z niego terenówki ... bo się ośmieszacie ludzie.
OdpowiedzMoże zamiast wklejać filmy z YT wsiądź na GS-a? Bo filmów z ludzikami łamiącymi się na crossach 250 czy 400 widziałem setki. Skoro sam nie potrafisz ogarnąć cięższej maszyny nie zzucaj winy na nią. Najważniejszy jest łącznik między motocyklem, czyli kierowca. Aha, i nigdy nie twierdziłem, że GS12 o maszyna na ciężki teren. Po prostu w swojej klasie (ciezkie funduro) jest nadal bezkonkurencyjna).
OdpowiedzTo najlepiej stworzyć klasy dla każdego motocykla odrebnie i wtedy "cięzkie funduro" buhahaa, będzie faktycznie obsadzone przez jednego króla magazynu "Motorrad". ps. a zawsze się wydawało, że "fun" to zabawa, której w BMW jak na lekarstwo... przyjmijmy więc, że w klasie "cięzkie funduro nie dla ramoli" królem będzie KTM 990 :)
Odpowiedz