tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Sachs XTC 125 model 1998 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Sachs XTC 125 model 1998 dane techniczne

Opinie użytkowników 1

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 5
Skrzynia biegów 5
Układ jezdny 5
Układ hamulcowy 5
Elektronika 4
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 4
Ergonomia 3
Ekonomiczność 3
Koszty utrzymania 4
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) 5

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 5
Na miasto 4
W teren -
Do turystyki 3
Na tor 5
Do lansu 5
Do wygłupów 5

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Informacje ogólne

Model
Sachs XTC 125
Rok
1998
Kategoria
Sport

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
125 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Moc maksymalna
15.00 KM (10.9 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
13.00 Nm (1.3 kgf-m or 9.6 ft.lbs) przy 7750 RPM
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch

Wymiary i wagi

Waga na sucho
115 kg

Podwozie

Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.1304 HP/kg
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę