Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeSą, odczuwać jest to przy ruchu manetką. Ja wymieniłem moduł(chyba ok 50 zł) i śmiga do 100km/h.Bardzo przyjemne i miłe przyspieszenie na 2(do 40km/h) i na 30(do 75km/h). Polecam zmianę modułu od Peugeot'a dla osób, które myślą w przyszłości o A1 czy A. Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem zipp'a shocka, którego mam 8 miesięcy(od sierpnia 2010) proszę pisać na email: kswiecicki@gmail.com Chcę sprzedać, ponieważ planuje kupić 125cm3
Odpowiedzdzieki za rade ale wiesz o tym ze mozesz zmienic cylinder i tłok
Odpowiedzwiem, ale jest to zbyt duży koszt, chcąc kupić sobie yamaszkę, 125 cm3 xD Zipp był takim do nauki jazdy do manualnej. Niestety nie wszystko można chwalić. Mała wytrzymałość łańcucha (luz był zbyt duży po 2700 km). Mając ok 4700 km kierunkowskazy mi się rozje***y, ciągle przepala mi się żarówka pozycji i świateł drogowych. A poza tym tylna część skutera (błotnik razem z tablicą) często mi się odkręca.
Odpowiedzco do łańcucha sam sobie go musisz napinać po pewnym czasie. Ja mam przejechane ponad 7000 i chyba ponad 10 razy napinałem. nawet jest tam rysunek jak to sie robi (chyba) :) . Mi schock po przejechaniu około 5500 km śmiga ponad 80 na prostej . A co do kierunków i lampek nic mi sie nie stało :P
Odpowiedz